Дни преди 8-ми март Джони Уокър отстъпва на Джейн Уокър

14:20, 28 фев 18 / Любопитно 25 438 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Марката скоч Johnnie Walker не устоя на натиска на движението #MeToo за защита на правата на жените и реши да стане една идея по-политически коректна.

Производителят на редица алкохолни напитки ще пусне на пазара лимитирана серия от 12-годишния "Черен етикет", на който вместо крачещия Джони ще бъде крачещата Джейн.

Стойката й напомня на тази на Джони, а тя е облечена във фрак, с бомбе и високи жокейски ботуши.

Бутилките с Джейн на етикета ще се продават единствено в САЩ.

Лимитираната серия от 250 хиляди бутилки ще бъде на пазара точно седмица преди Международния ден на жената.

Това е първата драстична промяна в логото на бранда от повече от сто години. Преди това то е било модифицирано и са нанасяни известни корекции по него, но никога не е било заменяно с такова с жена.

Зад променения етикет стои не само маркетинг кампания, но и благотворителност.

За всяка продадена бутилка компанията ще дарява по 1 долар за различни каузи в подкрепа на жените в различни сфери.

Сред тях са Monumental Women - проект, който има за цел да популяризира жени, оставили следа в историята, както и She Should Run - кауза, която се стреми към назначаването на повече жени на ръководни постове.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама